Powered By Blogger

vineri, 25 martie 2011

Umor!:)

  In acest moment ma plictisesc de moarte asa ca m-am hotarat sa destind putin atmosfera cu niste glume: 

  1.  Un oltean e condamnat la moarte prin electrocutare. Este aşezat pe scaunul electric şi întrebat care e ultima lui dorinţă. Olteanul răspunde:
    - Să mă ţineţi de mînă.
  2. Olteanul merge la casa de bilete:
    - Vreau un bilet!
    - Unde?
    - Aici, în palmă!
    - Dar unde vreţi să mergeţi?
    - La cumnatu'meu.
    - Bine, bine, dar unde stă cumnatul dv.?
    - Lîngă nişte prieteni!
    - Dar în care sat?
    - În Scorniceşti.
    - Ia biletu'.
    Olteanul iese pe peron şi vede că trenul tocmai a ieşit din gară. Se mai uită o dată la tren, după care se uită la bilet şi spune rîzînd:
    - Tu poţi să pleci, biletu'-i la mine.
  3. Poliţistul în muzeu. Din neatenţie, dă jos o vază, care se sparge. Paznicul, palid, se apropie în fugă:
    - Vai de mine, era o piesă care data de acum 3000 de ani.
    - Ce m-am speriat, credeam că am spart ceva nou.
  4. Un poliţist vine-ntr-o zi acasă cu un televizor ultimul răcnet.
    - De unde ai televizoru'? întreabă soţia.
    - L-am cîştigat la un concurs organizat de poliţie.
    - Ce fel de concurs?
    - De matematică.
    - Şi ce v-au dat de făcut?
    - "Cît fac 5x5?" Iar eu, cu 17, am ieşit pe locul trei.
  5. - De ce a rămas celebru Napoleon? întreabă profesoara.
    - Fiindcă avea o memorie formidabilă, răspunse elevul.
    - Poţi fi mai clar?
    - Da. Pe statuia sa scrie: "Pentru memoria lui Napoleon".
  6.  - Grozav aş vrea să zbor pe Lună în timpul tezelor!
    - De ce?
    - Acolo orice materie este de 6 ori mai uşoară!
  7. - Vezi că inspectorul care a fost luna trecută a dispus să fie marcate toate vieţuitoarele din fermă. Ai terminat?
    - De ieri. Dar a fost greu.
    - Cu taurii, nu?
    - Taurii ca taurii, mă aşteptam, dar cel mai migălos a fost cu albinele!
  8.  Un oarecare dintr-un sat îndepărtat soseşte la Bucureşti, se suie într-un taxi şi comandă şoferului:
    - Du-mă în principiu!
    Şoferul:
    - Unde?
    - În principiu, ţi-am zis!
    În fine, după mai multe încercări de a-l lămuri pe şofer unde voia să meargă, bădia spune:
    - Păi mi-a spus şi mie cineva că la Bucureşti, în principiu, se găsesc de toate!
  9. Clientul către ospătar:
    - Nu-mi plac surprizele, aşa că vă zic de acum: am numai 5 lei la mine. Ce-mi recomandaţi?
    - Un alt restaurant.
  10. La un restaurant soseşte un client. Apare ospătarul la masă şi clientul comanda o halbă de bere. Aduce ospătarul berea şi în ea este o muscă.
    - Ospătar, în berea mea este o muscă.
    - Ce zgîrcit sunteţi, cîtă bere credeţi că poate bea o muscă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu